Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21705
Название: Xарактеристика етапів розвитку проблеми передового педагогічного досвіду
Авторы: Ткач Г. В.
Ключевые слова: етап
передовий педагогічний досвід
навчальний заклад
освіта
вчитель
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Ткач Г. В. Xарактеристика етапів розвитку проблеми передового педагогічного досвіду / Г. В. Ткач / Інноваційна педагогіка, Вип. 10, Т. 2 - 2019 – Одеса. – С. 21-26
Краткий осмотр (реферат): В статті визначено та охарактеризовано етапи розвитку проблеми передового педагогічного досвіду. Проаналізовано історико-педагогічну літературу, офіційно-нормативні документи , в яких визначилися освітня політика, стратегічні напрями діяльності і завдання закладів освіти; характер і рівень розвитку педагогічної науки та шкільництва.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21705
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6.pdf157,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.