Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2018Менеджмент та маркетинг туризму: робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Aldoshyna M. V.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Instagram как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Инстаграм как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Маркетинг в сфері івент-туристичної діяльностіВовк К. М.; Вовк Е. М.; Vovk K.
2018Маркетинг в сфері івент-туристичної діяльностіВовк К. М.; Наумік-Гладка К. Г.; Вовк Е. М.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Vovk K. M.; Naumik-Gladka K. G.
2018Management and Marketing of Tourism : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 242 "Tourism"Sushchenko O. A.; Naumik-Gladka K. G.; Aldoshyna M. V.; Сущенко О. А.; Наумік-Гладка К. Г.; Алдошина М. В.; Сущенко Е. А.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Алдошина М. В.