Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-7 из 7.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Стартап як індикатор конкурентоспроможності сфери туризму та гостинностіПогуда Н. В.
2022Лояльність споживача як основа формування ефективної цінової стратегії підприємств туризмуПогуда Н. В.; Євсюкова Д. В.
2022Формування стратегії розвитку туристичного підприємстваПогуда Н. В.; Матвієнко В. О.
2022Управління репутаційними ризиками в туризмі: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» другого (магістерського) рівняСущенко О. А.; Клок О. П.
2022Проблематика сталості в індустрії туризму та гостинностіІвашура А. А.
2022Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в туризміПогуда Н. В.
2022Глобальні дистриб'юторські системи. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 242 «Туризм» другого (магістерського) рівняПогуда Н. В.; Сущенко О. А.; Ахмедова О. О.