Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27322
Название: Лояльність споживача як основа формування ефективної цінової стратегії підприємств туризму
Авторы: Погуда Н. В.
Євсюкова Д. В.
Ключевые слова: лояльність
ціна
туризм
сфера гостинності
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Погуда Н. В. Лояльність споживача як основа формування ефективної цінової стратегії підприємств туризму / Н. В. Погуда, Д. В. Євсюкова // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: IV міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 бер. 2022 р. : тези допов. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2022. – Ч. 3. – С. 154-157.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто особливості та роль лояльності у діяльності підприємств сфери туризму. Визначено лояльність як здатність утримувати клієнтів та одночасне покращення взаємодії й результативності підприємства. Значну увагу приділено моделям та видам програм лояльності. Проаналізовано досвід формування та впровадження програм лояльності вітчизняними підприємствами туризму та гостинності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27322
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Погуда_Матвієнко_Стратегія_розвитку_Тези.pdf686,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.