Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіЛогвінова П. А.
2015Організаційно – економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіЛіповецька О. П.; Липовецкая А. П.; Lipovetskaya A. P.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2015Розвиток експортної діяльності підприємства на основі застосування маркетингового інструментаріюАргунова М. О.; Argunova M. O.
2015Розвиток експортної діяльності підприємства на основі застосування маркетингового інструментаріюАргунова М. О.; Argunova M. O.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" спеціалізації "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.; Котиш О. М.; Котыш Е. Н.; Kotysh O. M.
2015Маркетингові технології розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємстваГордієнко К. В.; Гордиенко Е. В.; Gordiienko K. V.
2015Організація міжнародної маркетингової діяльності підприємстваМельников О. О.; Мельников О. А.; Melnykov O. O.