Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21900
Название: Сommunication policy as a component of the enterprise brand on the international market
Авторы: Sigaieva T. E.
Ключевые слова: company
image company
image
information
level
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Sigaievа T. Сommunication policy as a component of the enterprise brand on the international market / T. Sigaieva // Економічний розвиток та спадщина Семена Кузнеця : міжнар. науково-практ. конф., 30-31 трав. 2019р. : тези допов. − Х.: ХНЕУ ім. Семена Кузнеця, 2018. − С. 167-169
Краткий осмотр (реферат): The company's image is created with the help of the information that the target audience receives. The main objective of branding is creating a clear image of the brand and shaping the company's communication policy. Communication explains to the society the understanding of its goals, expectations, areas of focus, inform about corporate development and culture, and allows the feedbacks at all levels of marketing communication.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21900
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Сігаєва.pdf92,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.