Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21928
Название: The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture
Авторы: Zyma O.
Ключевые слова: corporate culture
printed editions
corporate publication
newspaper
magazine
bulletin
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Zyma O. The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture / O. Zyma // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля. – Сєвєродонецьк, 2018. - № 4 (245). - С. 27–30.
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to the study of various aspects of the use of corporate printed editions for the formation and development of corporate culture in modern enterprises. The most used types of printed corporate publications at the enterprise are considered. The advantages of producing their own printed publications in a modern enterprise are highlighted. It is offered to use the basic methods for the analysis of the effectiveness of the corporate edition.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21928
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zyma O. THE INFLUENCE OF CORPORATE PRINTED EDITIONS ON THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF CORPORATE CULTURE.pdf377,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.