Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21934
Название: Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіа
Авторы: Зима О. Г.
Просяник О. П.
Ключевые слова: дискурс
соціальні медіа
маніпулятивність
вплив
комунікативна ситуація
Дата публикации: 2019
Издательство: ДІСА ПЛЮС
Библиографическое описание: Зима О. Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіа / О. Зима, О. Просяник // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – С. 321-322.
Краткий осмотр (реферат): У тезах представлені визначення поняття соціальних медіа та феномен маніпулятивності у дискурсі соціальних медіа. Проаналізовано вплив стереотипів і установок на поширеність стратегії добудовування комунікативної ситуації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21934
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Зима О. , Просяник О. Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіа.pdf210,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.