Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21939
Название: Принципи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах
Авторы: Афанасьєва О. М.
Кошарна В. В.
Гаража Г. А.
Ключевые слова: маркетинг освіти
освітні бренди
інформаційні технології
інформаційні технології в освіті
освітні комунікації
інноваційний маркетинг освіти
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Афанасьєва О. М. Принципи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах / О. М. Афанасьєва, В. В. Кошарна, Г. А. Гаража // Чернігівський науковий часопис : електрон. зб. наук. праць. – Чернігів, 2018. – Вип. 1 (9). – С. 63-66.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто основні особливості використання інформаційного інструментарію при просуванні освітнього бренду на ринку. Подано докладний опис складових маркетингу освіти, які доцільно використовувати вищому навчальному закладу для підтримки своєї конкурентоспроможності на ринку надання освітніх послуг. Розглянуто основні комунікаційні інструменти, які доцільно використовувати освітнім закладам для просування свої послуг. Засоби масової комунікації забезпечують сучасним освітнім закладам можливість публічно представляти свої позиції, знаходити та об’єднувати однодумців, чітко формулювати та представляти в громадській думці свої інтереси, залучати абітурієнтів, меценатів, спонсорів. Створення іміджу освітнього закладу націлюється на те, щоб представники як зовнішніх, так і внутрішніх груп громадськості побачили в образі вищого навчального закладу ті якості, якими мав би володіти ідеальний ЗВО.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21939
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття_Афанасьва_Кошарна_Гаража исп.pdf289,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.