Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2198
Title: Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досліджень" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" всіх форм навчання
Other Titles: Сборник диагностических задач по учебной дисциплине "Организация международных маркетинговых исследований" для студентов направления подготовки 6.030503 "Международная экономика" всех форм обучения
Collection of diagnostic problems in educational discipline "Organization of International Marketing Research" for the students of preparatory direction 6.030503 "International Economics" of all forms of education
Authors: Полякова Я. О.
Возненко Н. І.
Polyakova Y. O.
Voznenko N. I.
Полякова Я. А.
Возненко Н. И.
Keywords: організація маркетингових досліджень
міжнародний ринок
маркетингові дослідження
организация маркетинговых исследований
международный рынок
маркетинговые исследования
marketing research organization
international market
marketing research
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досліджень" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" всіх форм навчання / укл. Я. О. Полякова, Н. І. Возненко. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. – 44 с. (Укр. мов.)
Abstract: Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами, плани семінарських занять, завдання для розв’язання за кожною темою, матеріали щодо закріплення знань, а саме: індивідуальну роботу, самостійну роботу, контрольні запитання, а також наведено комплексне завдання для набуття студентами навичок у сфері організації міжнародних маркетингових досліджень. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка".
Представлены тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам, планы семинарских занятий, задачи для решения по каждой теме, материалы по закреплению знаний, а именно: индивидуальная работа, самостоятельная работа, контрольные вопросы, а также приведены комплексные задачи для приобретения студентами навыков в сфере организации международных маркетинговых исследований. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030503 "Международная экономика".
The thematic syllabus of the educational discipline and its content by modules and themes, plans of workshops, the problems to solve for each theme, materials to solidify knowledge, i. e. individual work, independent work, checklists, as well as complex tasks for students' acquiring skills in the field of international marketing research, are presented. It is recommended for the students of preparatory direction 6.030503 "International Economics".
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2198
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.