Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22007
Назва: Основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств меблевої промисловості
Автори: Буйністрович З. В.
Теми: конкуренція
конкурентоспроможність
фактори розвитку меблевого ринку
напрями підвищення конкурентоспроможності
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Буйністрович З. В. Основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств меблевої промисловості [Електронний ресурс] / З. В. Буйністрович // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, 17 травня 2019 р., м. Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://cdn.hneu.edu.ua/rozvitok19.
Короткий огляд (реферат): У тезах досліджено сутність поняття «конкурентоспроможність підприємства», наведені основні фактори, що впливають на розвиток вітчизняного ринку меблів, визначені основні напрями підвищення конкурентоспроможності меблевих підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22007
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ЕПОБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.