Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22012
Title: Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів
Other Titles: Методические рекомендации к выполнению курсовых работ для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) и второго (магистерского) уровней
Guidelines for the execution of yearly papers for Bachelor's (first) and Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"
Authors: Рубан В. В.
Рубан В. В.
Ruban V.
Keywords: маркетинг
стратегічний маркетинг
курсова робота
товар
ціна
ринок
стратегія
маркетинг
стратегический маркетинг
курсовая работа
товар
цена
рынок
стратегия
marketing
strategic marketing
yearly papers
product
price
market
strategy
Issue Date: 2018
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів [Електронний ресурс] / укл. В. В. Рубан; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (274 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 42 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано методичні рекомендації до написання курсових робіт із навчальних дисциплін "Маркетинг", "Стратегічний маркетинг". Наведено основні вимоги до написання й оформлення робіт, порядок їх виконання та захисту, а також рекомендовані теми курсових робіт. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів. Даны методические рекомендации к написанию курсовых работ по учебным дисциплинам "Маркетинг", "Стратегический маркетинг". Приведены основные требования к написанию и оформлению работ, порядок их выполнения и защиты, а также рекомендованные темы курсовых работ. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) и второго (магистерского) уровней. Guidelines are given for writing yearly papers on the academic disciplines "Marketing", "Strategic Marketing". The main requirements concerning the writing and design of papers, the order of completion and defence and recommended themes for yearly papers are presented. For Bachelor's (first) and Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22012
Appears in Collections:Методичні матеріали (ЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018 - Рубан.pdf805,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.