Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22102
Название: Місце і роль писемної мови у системі навчання іноземної мови
Авторы: Лазаренко Т. В.
Ключевые слова: іноземна мова
письмо
писемне мовлення
аргументоване писемне мовлення
критичне мислення
навчальний переклад
комунікативна компетентність
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Лазаренко Т. В. Місце і роль писемної мови у системі навчання іноземної мови / Т. В. Лазаренко // Monografia pokonferancyjna Science, Research, Development # 15 Pedagogy Rotterdam (the Netherlands) 30.03 – 31.03.2019. – C. 54 – 59.
Краткий осмотр (реферат): У статті визначається місце роль писемного мовлення у викладанні іноземної мови. Дається визначення письма і писемного мовлення. Розглядаються такі види писемного мовлення як навчальне, комунікативне і аргументоване писемне мовлення. Обґрунтовується необхідність навчання критичного мислення для розвитку навичок аргументованого писемного мовлення. Пропонується використання навчального перекладу як додаткового виду мовленнєвої діяльності для розвитку комунікативної компетентності студентів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22102
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.