Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22102
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛазаренко Т. В.-
dc.date.accessioned2019-12-03T09:46:52Z-
dc.date.available2019-12-03T09:46:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛазаренко Т. В. Місце і роль писемної мови у системі навчання іноземної мови / Т. В. Лазаренко // Monografia pokonferancyjna Science, Research, Development # 15 Pedagogy Rotterdam (the Netherlands) 30.03 – 31.03.2019. – C. 54 – 59.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22102-
dc.description.abstractУ статті визначається місце роль писемного мовлення у викладанні іноземної мови. Дається визначення письма і писемного мовлення. Розглядаються такі види писемного мовлення як навчальне, комунікативне і аргументоване писемне мовлення. Обґрунтовується необхідність навчання критичного мислення для розвитку навичок аргументованого писемного мовлення. Пропонується використання навчального перекладу як додаткового виду мовленнєвої діяльності для розвитку комунікативної компетентності студентів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectіноземна моваru_RU
dc.subjectписьмоru_RU
dc.subjectписемне мовленняru_RU
dc.subjectаргументоване писемне мовленняru_RU
dc.subjectкритичне мисленняru_RU
dc.subjectнавчальний перекладru_RU
dc.subjectкомунікативна компетентністьru_RU
dc.titleМісце і роль писемної мови у системі навчання іноземної мовиru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.