Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22102
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лазаренко Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-03T09:46:52Z | - |
dc.date.available | 2019-12-03T09:46:52Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лазаренко Т. В. Місце і роль писемної мови у системі навчання іноземної мови / Т. В. Лазаренко // Monografia pokonferancyjna Science, Research, Development # 15 Pedagogy Rotterdam (the Netherlands) 30.03 – 31.03.2019. – C. 54 – 59. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22102 | - |
dc.description.abstract | У статті визначається місце роль писемного мовлення у викладанні іноземної мови. Дається визначення письма і писемного мовлення. Розглядаються такі види писемного мовлення як навчальне, комунікативне і аргументоване писемне мовлення. Обґрунтовується необхідність навчання критичного мислення для розвитку навичок аргументованого писемного мовлення. Пропонується використання навчального перекладу як додаткового виду мовленнєвої діяльності для розвитку комунікативної компетентності студентів. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | іноземна мова | ru_RU |
dc.subject | письмо | ru_RU |
dc.subject | писемне мовлення | ru_RU |
dc.subject | аргументоване писемне мовлення | ru_RU |
dc.subject | критичне мислення | ru_RU |
dc.subject | навчальний переклад | ru_RU |
dc.subject | комунікативна компетентність | ru_RU |
dc.title | Місце і роль писемної мови у системі навчання іноземної мови | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лазаренко Т.В. МІСЦЕ І РОЛЬ ПИСЕМНОЇ МОВИ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf | 181,92 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.