Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22102
Назва: | Місце і роль писемної мови у системі навчання іноземної мови |
Автори: | Лазаренко Т. В. |
Теми: | іноземна мова письмо писемне мовлення аргументоване писемне мовлення критичне мислення навчальний переклад комунікативна компетентність |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Лазаренко Т. В. Місце і роль писемної мови у системі навчання іноземної мови / Т. В. Лазаренко // Monografia pokonferancyjna Science, Research, Development # 15 Pedagogy Rotterdam (the Netherlands) 30.03 – 31.03.2019. – C. 54 – 59. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначається місце роль писемного мовлення у викладанні іноземної мови. Дається визначення письма і писемного мовлення. Розглядаються такі види писемного мовлення як навчальне, комунікативне і аргументоване писемне мовлення. Обґрунтовується необхідність навчання критичного мислення для розвитку навичок аргументованого писемного мовлення. Пропонується використання навчального перекладу як додаткового виду мовленнєвої діяльності для розвитку комунікативної компетентності студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22102 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лазаренко Т.В. МІСЦЕ І РОЛЬ ПИСЕМНОЇ МОВИ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf | 181,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.