Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22102
Назва: Місце і роль писемної мови у системі навчання іноземної мови
Автори: Лазаренко Т. В.
Теми: іноземна мова
письмо
писемне мовлення
аргументоване писемне мовлення
критичне мислення
навчальний переклад
комунікативна компетентність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Лазаренко Т. В. Місце і роль писемної мови у системі навчання іноземної мови / Т. В. Лазаренко // Monografia pokonferancyjna Science, Research, Development # 15 Pedagogy Rotterdam (the Netherlands) 30.03 – 31.03.2019. – C. 54 – 59.
Короткий огляд (реферат): У статті визначається місце роль писемного мовлення у викладанні іноземної мови. Дається визначення письма і писемного мовлення. Розглядаються такі види писемного мовлення як навчальне, комунікативне і аргументоване писемне мовлення. Обґрунтовується необхідність навчання критичного мислення для розвитку навичок аргументованого писемного мовлення. Пропонується використання навчального перекладу як додаткового виду мовленнєвої діяльності для розвитку комунікативної компетентності студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22102
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.