Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22103
Название: | Навчання аргументованого писемного мовлення студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти |
Авторы: | Лазаренко Т. В. |
Ключевые слова: | іноземна мова навчання письма аргументоване письмо писемне спілкування текст-есе |
Дата публикации: | 2019 |
Библиографическое описание: | Лазаренко Т. В. Навчання аргументованого писемного мовлення студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти / Т. В. Лазаренко // Інноваційна педагогіка, Вип. 9, Т. 2, Одеса: 2019. – С. 42 – 45. |
Краткий осмотр (реферат): | Пропонується методика навчання студентів-нефілологів складання аргументованих писемних текстів. Запропонована методика базується на комунікативному підході і передбачає поетапність навчання аргументованого письма як творчої діяльності. Розроблено послідовність формування умінь письма і створено комплекс завдань на матеріалі англійської мови. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22103 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лазаренко НАВЧАННЯ АРГУМЕНТОВАНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ.pdf | 341,42 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.