Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22103
Название: Навчання аргументованого писемного мовлення студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти
Авторы: Лазаренко Т. В.
Ключевые слова: іноземна мова
навчання письма
аргументоване письмо
писемне спілкування
текст-есе
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Лазаренко Т. В. Навчання аргументованого писемного мовлення студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти / Т. В. Лазаренко // Інноваційна педагогіка, Вип. 9, Т. 2, Одеса: 2019. – С. 42 – 45.
Краткий осмотр (реферат): Пропонується методика навчання студентів-нефілологів складання аргументованих писемних текстів. Запропонована методика базується на комунікативному підході і передбачає поетапність навчання аргументованого письма як творчої діяльності. Розроблено послідовність формування умінь письма і створено комплекс завдань на матеріалі англійської мови.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22103
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.