Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22203
Название: Удосконалення комплексу просування туристичного продукту шляхом застосування інформаційних технологій
Авторы: Іванова К. О.
Ключевые слова: інформаційні технології
туристичний продукт
комплекс просування туристичного продукту
соціальні мрежі
SMM-концепція
тартетована реклама
фірмовий стиль
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Іванова К. О. Удосконалення комплексу просування туристичного продукту шляхом застосування інформаційних технологій : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 242 "Туризм" / К. О.Іванова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто теоретичні аспекти комплексу просування туристичного продукту, поняття соціальних мереж, проведено аналіз тенденцій розвитку соціальних мереж як рекламної платформи на туристичному ринку, обґрунтувано необхідність створення соціальних мереж для туристичних фірм України у соціа льних мережах, проведено аналіз туристичного Інтернет середовища соціальних мереж в Україні, надано рекомендації щодо розробки комплексу рекламних комунікацій для туристичної компанії ТОВ «Підприємство» та розроблено конкурентоспроможної концепцію просування у соціальних мережах для компанії ТОВ «Під приємство». Ключові слова: інформаційні технології, туристичний продукт, комплекс просування туристичного продукту, соціальні мрежі, SMM-концепція, тартетована реклама, фірмовий стиль.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22203
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Иванов...2.pdf3,43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.