Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22206
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравченко Г. Ю.-
dc.contributor.authorМовмига Н. Є.-
dc.date.accessioned2019-12-16T08:21:27Z-
dc.date.available2019-12-16T08:21:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКравченко Г. Ю. Проектний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти: монографія / Г. Ю. Кравченко, Н. Є. Мовмига // Pedagogical and psychological sciences: development prospects in countries of Europe at the the beginning of the third millennion: Collective momograph Volume 2. Riga Izdevnieciba “Baltija Publishing”. 2018 – P. 192 -209.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22206-
dc.description.abstractУ статті розкрито значення впровадження методу проектів у практику освітньої діяльності кафедр закладів вищої освіти. Дослідженням доведено, що проектування є ефективною технологією навчання, яка спрямовує студентів на усвідомлену діяльність і передбачає їх професійний розвиток. Проаналізовано процес педагогічного проектування в закладах вищої освіти, розкрито вимоги до викладача як суб’єкта управління проектною діяльністю. Для побудови реальної моделі проектно-технологічної діяльності в умовах закладу вищої освіти подано загальну характеристику власного досвіду роботи над проектами та відповідні рекомендації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпроектru_RU
dc.subjectметод проектівru_RU
dc.subjectпроектуванняru_RU
dc.subjectпроектна діяльністьru_RU
dc.subjectетапи моделювання і проектуванняru_RU
dc.subjectтехнологія управління проектамиru_RU
dc.titleПроектний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти в Україніru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.