Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22290
Назва: Роль літературної казки як засіб виховання через звичку читати
Автори: Коваленко О. Ю.
Теми: казка
рококо
Просвітництво
«інтенсивне» / «екстенсивне» читання
читання на ніч
«інфантилізація»
Ноель дю Файль
Шарль Перро
Марі-Катрін д’Онуа
Маргарита де Любер
Жанна-Марі Лепренс де Бомон
Жак Казот
Я. і В. Грімм
Г.К. Андерсен
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Коваленко О. Ю. Роль літературної казки як засіб виховання через звичку читати / О. Ю.Коваленко // Література в контексті культури: зб. наук. праць. Вип. 30 — К., Вид. дім Дмитра Бураго, - 2018. — C. 50-62
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується походження такої звички, як читання казок на ніч і роль, яку відіграють в її появі мода на казку у літературі та її подальший резонанс в європейській культурі. Вивчаються чинники ототожнення казки із вечірнім часом: ситуації, в яких вечір або ніч показані невід’ємними від обстановки, в якій розповідаються казки, тенденція переймати описану у модних творах поведінкову модель, особливості розвитку жанру conte de fées, а саме поява фривольних казок, призначених для читання у спальні, й супутня еволюція книжкових форматів та пересит, викликаний «екстенсивним» характером створення і читання казок, що зрештою зумовлює визнання їх за снодійне А. Гамільтоном, М. де Любер і Ж. Казотом. Також з’ясовується роль гри у дитячість, яку, «інфантилізуючи» казкових героїв за прикладом Ш. Перро, ведуть М.К. д’Онуа і М. де Любер, у формуванні кліше «вечірньої казки» в його сучасному розумінні, уособлюваному персонажем Оле-Лукойє у Г.К. Андерсена.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22290
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко О.Ю. СТАТЬЯ 3.pdf322,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.