Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22294
Название: Використання інтернет-ресурсів для підвищення ефективності викладання іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів економічного профілю
Авторы: Гонтаренко І. С.
Ключевые слова: інтернет-ресурси
іноземна мова
нтернет-комунікація
вебінар
Skype
студенти
економічний профіль
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Гонтаренко І. С. Використання інтернет-ресурсів для підвищення ефективності викладання іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів економічного профілю / І. С. Гонтаренко // Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова: зб. наук. праць. - Сер. 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Вип. 68. - Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2019. –– С. 35-39.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито засади використання Інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови для професійного спілкування. Розглянуто приклади застосування iнтернет- ресурсів, у навчальному процесі у вищих навчальних закладах для студентів-економістів. З'ясовано особливості використання освітніх інтернет-ресурсів, визначено сучасні засоби інтернет-комунікації, що дають можливість швидкого обміну навчальної інформацією, взаємодії між учасниками навчальних проектів, представлено комплекс методів теоретичного дослідження: порівняльний аналіз методичних джерел з метою визначення останніх аутентичних розвідок з проблеми дослідження; аналіз ресурсів мережі Інтернет щодо інтеграції у процес навчання англійської мови різноманітних сайтів навчального призначення; систематизація власного досвіду використання Інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови зі студентами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22294
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.