Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22303
Назва: Theoretical reasoning for determination of the motivation-value component of business culture of future business managers of education
Автори: Budianska V. A.
Теми: education manager
culture of business communication
structural components of the culture of business communication
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Budianska V. Theoretical reasoning for determination of the motivation-value component of business culture of future business managers of education / V. Budianska // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2018. – № 9(83).– С. 176–185.
Короткий огляд (реферат): A theoretical substantiation of the motivational and value component of the culture of business communication of future education managers has been given; three interrelated components have been identified in the structure of the culture of business communication of future education managers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22303
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.