Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22349
Назва: Деякі аспекти управління процесом вивчення англійської мови студентами із залученням електронних технологій
Автори: Борова Т. А.
Маслова Н. І.
Теми: інтерактивні технології
електронні технології
змішане навчання
інформаційний простір
якість освіти
англійська мова
модель навчання
управління знаннями
віртуальне навчальне середовище
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Борова Т. А. Деякі аспекти управління процесом вивчення англійської мови студентами із залученням електронних технологій / Т. Борова, Н. Маслова // Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика» Сер. «Педагогіка» Вип. 5 (9), 2018.
Короткий огляд (реферат): У статті подаються результати аналізу застосування змішаних та електронних технологій навчання у процесі управління процесом вивчення англійської мови студентами ЗВО з урахуванням системи управління знаннями. Використовувався логіко-системний і структурно-функціональний аналіз наукової літератури. Зазначено важливість вивчення іноземної мови студентами ЗВО як загальної (універсальної) компетентності. Виявлено переваги застосування змішаних та електронних технологій навчання англійській мові студентам. Визначено основні форми електронного навчання у процесі вивчення англійської мови студентами ЗВО. Дано визначення таким поняттям: змішаний тип навчання, що має в основі мультимодельне навчання; інтерактивна модель навчання; «управління знаннями». Схарактеризовано основні інтерактивні методи навчання англійській мові. Досліджено, що розроблення методів «управління знаннями» підвищує основи управлінської діяльності і розглядається як науковий компонент управління не тільки з боку викладачів, а й самих студентів. Розглянуто електронний навчальний простір у межах єдиного інформаційно-освітного середовища. Подано визначення єдиному інформаційно-освітньому середовищу. Виокремлено освітні он-лайн інструменти, що складають віртуальне навчальне середовище. Проаналізовано методи, прийоми, технології організації освітньої діяльності, що спрямовані на застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Показані найвживані в освіті електронні технології навчання. Продемонстровано пріоритетність використання електронних технологій навчання англійській мові в інформаційному просторі. Проаналізовано он-лайн, традиційний та змішаний типи навчання. Визначено ролі викладача англійської мови при застосуванні змішаних та електронних технологій на занятті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22349
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борова Маслова статья.pdf662,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.