Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22354
Название: Project-based language learning with technology: creativity and autonomy of learners
Авторы: Bezugla I. V.
Petrenko V. O.
Ключевые слова: pedagogical technology
project pedagogy
autonomy
creativity
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Bezugla I. Project-based language learning with technology: creativity and autonomy of learners / І. Bezugla, V. Petrenko // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези доповідей. – Х.: ДІСА ПЛЮС, 2019. - С. 293-294.
Краткий осмотр (реферат): The article highlights the problem of many methods that can contribute to the autonomy and creativity of students, in particular, project pedagogy, which has become an everyday practice in higher education, especially in the study of a foreign language. Autonomy and creativity are investigated as an important component in the formation of foreign language competence.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22354
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bezugla_Petrenko_tezy_kuznets_2019_bib_2.pdf106,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.