Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22491
Название: Удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства
Авторы: Велика О. Ю.
Засуха Г.
Ключевые слова: прибуток
класифікація
управління формуванням прибутку
зовнішні та внутрішні фактори
автотранспортне підприємство
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Велика О. Удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства [Електронний ресурс] / О. Велика, Г. Засуха // Development Management. – 2019. – № 3 (17). – С. 1–9. – Режим доступу до журн. : https://businessperspectives.org/images/pdf/applications/publishing/templates/article/assets/12486/DM_2019_03_Velyka.pdf
Краткий осмотр (реферат): Основною метою та кінцевим результатом функціонування будь-якого підприємства є прибуток. На основі аналізу підходів до сутності та класифікації прибутку підприємства запропоновано її удосконалену класифікацію, яка носить комплексний характер. Для удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства і встановлення основних факторів, що впливають на розмір його прибутку, був проведений аналіз техніко-економічних показників, аналіз показників прибутковості та SWOT-аналіз. На основі отриманих результатів була складена анкета та проведено анкетування керівників та спеціалістів підприємства, що дозволило встановити фактори, які мають найбільший вплив на діяльність автотранспортного підприємства з розподілом їх на зовнішні та внутрішні. Також дослідження було доповнено факторним аналізом прибутку підприємства, який дозволив встановити основні показники, що потребують першочергової уваги при управлінні формуванням прибутку автотранспортного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22491
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.