Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22560
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВишньова Д. В.-
dc.date.accessioned2020-02-05T10:08:27Z-
dc.date.available2020-02-05T10:08:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВишньова Д. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологій: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / Д. В. Вишньова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22560-
dc.description.abstractПредметом дослідження дипломної роботи є теоретичні та методичні підходи, пропозиції та рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні аспекти щодо розвитку маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологій. Проаналізовано сучасні тенденції організації маркетингової діяльності підприємств. Досліджено види інтернет-маркетингу. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності ТОВ «Турум-бурум» за рахунок інтернет-маркетингу. Розраховано економічну ефективність від запропонованих заходів на основі використання інтернет-технологій.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectекономічна ефективністьru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологійru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вишньова Д.В.....2.pdf1,64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.