Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22560
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологій
Authors: Вишньова Д. В.
Keywords: маркетингова діяльність
підприємство
інтернет-маркетинг
економічна ефективність
Issue Date: 2019
Citation: Вишньова Д. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологій: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / Д. В. Вишньова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Abstract: Предметом дослідження дипломної роботи є теоретичні та методичні підходи, пропозиції та рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні аспекти щодо розвитку маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологій. Проаналізовано сучасні тенденції організації маркетингової діяльності підприємств. Досліджено види інтернет-маркетингу. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності ТОВ «Турум-бурум» за рахунок інтернет-маркетингу. Розраховано економічну ефективність від запропонованих заходів на основі використання інтернет-технологій.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22560
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вишньова Д.В.....2.pdf1,64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.