Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22563
Название: Формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послуг
Авторы: Кожемякіна А. Д.
Ключевые слова: маркетинг взаємовідносин
споживча лояльність
взаємовідносини зі споживачами
Customer Journey Map
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Кожемякіна А. Д. Формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послуг : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / А. Д. Кожемякіна. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Краткий осмотр (реферат): Метою даної роботи є теоретичний аналіз підходів, методів та інструментів маркетингу взаємовідносин на підприємстві в сфері послуг і розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингу взаємовідносин на досліджуваному підприємстві. Об'єктом дослідження даної роботи є маркетингова діяльність підприємства. Предметом роботи є теоретичні основи, методичні підходи та практичні аспекти щодо формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами сфери послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22563
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кожемякіна А.Д......2.pdf3,19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.