Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22566
Название: Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг
Авторы: Троян Н. Р.
Ключевые слова: підприємство
маркетингова політика
комунікації
реклама
персональний продаж
зв’язки з громадськістю
стимулювання збуту
маркетингова комунікаційна політика
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Троян Н. Р. Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / Н. Р. Троян. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Краткий осмотр (реферат): Метою дипломної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг. Об'єктом дослідження є процеси формування маркетингової політики підприємства сфери послуг. Предметом роботи є теоретичні та практичні аспекти з формування та удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22566
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Троян Н.Р.....2.pdf2,32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.