Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22571
Название: Forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system of enterprises on the international market
Авторы: Androsova T. V.
Kot O. V.
Kozub V. O.
Chernуshova L. O.
Ключевые слова: system
social marketing
international market
metrics of indicators
effect
Дата публикации: 2019
Издательство: ХДУХТ
Библиографическое описание: Androsova T. Forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system of enterprises on the international market / T. Androsova, О. Kot, V. Kozub, L. Chernуshova // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. праць / відпов. ред. М. В. Чорна. – Х. : ХДУХТ, 2019. – Вип. 29. – С. 134–147.
Краткий осмотр (реферат): The key directions created in theoretical and empirical researches of marketing effectiveness are systematized. The essence, functions, tasks and order of forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system at the enterprises are given. The main directions of evaluating efficiency of the enterprises activity connected with the assessment of the efficiency of marketing activity at the enterprises are characterized and their shortcomings are defined. The expediency of the formulation of the indicator estimating efficiency of socialization taking into account marketing concepts, which influence the enterprise as a subject is proved. The metrics of indicators for the assessment of a social marketing system at the enterprises in the international market is created and characterized.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22571
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Androsova T., Kot О., Kozub V., Chernуshova L..pdf765,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.