Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22613
Назва: Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Зима О. Г.
Голуб М. О.
Теми: реклама
рекламна діяльність
PR-діяльність
медіапростір
спеціальні події
медіакомунікації
виробник реклами
рекламодавець
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. О. Г. Зима, М. О. Голуб; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (672 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 49 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних, лабораторних і семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), критерії оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими має володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня всіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22613
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-Зима О Г, Голуб М О.pdf758,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.