Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22626
Название: CRM-система як основа підвищення конкурентоспроможності IT-підприємства
Авторы: Бондаренко Л. М.
Ковальова А. А.
Ключевые слова: клієнтоорієнтованість
IT-бізнес
розвиток програмного забезпечення
CRM-система
Дата публикации: 2019
Издательство: ФОП Лібуркіна Л. М.
Библиографическое описание: Бондаренко Л. М. CRM-система як основа підвищення конкурентоспроможності IT-підприємства / Л. М. Бондаренко, А. А. Ковальова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 300–303.
Краткий осмотр (реферат): Сучасні реалії життя вимагають від IT-підприємств підвищення конкурентоспроможності на міжнародному ринку. IT-бізнес не може розвиватися без поглиблення і розширення взаємодії з клієнтами і задоволенням їхніх потреб. Авторами було проаналізовані можливості провідних інформаційних технологій і запропоновано використання CRM-систем для застосування ефективного клієнтського програмного забезпечення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22626
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.