Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22627
Назва: Marketing policy for management of economic development in globalization
Автори: Ptashchenko O. V.
Afanasieva O. M.
Morozova Ye. S.
Теми: marketing of services
service
marketing complex
marketing tools
internet marketing
economic development
development management
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Ptashchenko O. Marketing policy for management of economic development in globalization / O. Ptashchenko, O. Afanasieva, Ye. Morozova // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля : наук. журнал. – Сєверодонецьк : СУНУ, 2019. - Вип. 4.(252). – С. 23-26.
Короткий огляд (реферат): In the given paper the main marketing tools and peculiarities of the process of management of the economic development of the service industry are considered in the modern conditions of the development of globalization processes. The main components of development management in modern conditions of management are analyzed. Recommendations on the formation of the main components of the marketing policy of economic development management in the conditions of acceleration of the processes of globalization in the country are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22627
Розташовується у зібраннях:Статті (ОБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко_Морозова_Афанас_eва_англ_яз.pdf271,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.