Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22639
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗубко Д. О.-
dc.date.accessioned2020-02-10T14:31:24Z-
dc.date.available2020-02-10T14:31:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗубко Д. О. Формування архітектури брендів торговельного підприємства / Д. О. Зубко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х., 2019. – С. 160–164.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22639-
dc.description.abstractВисокий рівень розвитку інновацій і технологій переорієнтували сучасний бізнес на конкуренцію брендів, посилення яких забезпечує підприємствам істотні переваги на ринку. Сучасні бренди є важливими елементами діяльності підприємств, символами комерційної активності, займаючи істотну роль в споживчій свідомості, формуючи цілісний набір асоціацій і образів. В залежності від того, наскільки раціональною, комунікативно-компетентною виявиться тактика і стратегія просування, багато в чому буде залежати популярність і значущість бренду на ринку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectархітектура брендаru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.titleФормування архітектури брендів торговельного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Зубко.pdf443,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.