Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22639
Title: Формування архітектури брендів торговельного підприємства
Authors: Зубко Д. О.
Keywords: бренд
архітектура бренда
брендинг
Issue Date: 2019
Citation: Зубко Д. О. Формування архітектури брендів торговельного підприємства / Д. О. Зубко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х., 2019. – С. 160–164.
Abstract: Високий рівень розвитку інновацій і технологій переорієнтували сучасний бізнес на конкуренцію брендів, посилення яких забезпечує підприємствам істотні переваги на ринку. Сучасні бренди є важливими елементами діяльності підприємств, символами комерційної активності, займаючи істотну роль в споживчій свідомості, формуючи цілісний набір асоціацій і образів. В залежності від того, наскільки раціональною, комунікативно-компетентною виявиться тактика і стратегія просування, багато в чому буде залежати популярність і значущість бренду на ринку.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22639
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зубко.pdf443,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.