Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22657
Title: Етапи і принципи формування стратегії розвитку експортного потенціалу підприємства
Authors: Проскурніна Н. В.
Маліка А. В.
Keywords: експортний потенціал підприємства
стратегія
управління
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Лібуркіна Л. М.
Citation: Проскурніна Н. В. Етапи і принципи формування стратегії розвитку експортного потенціалу підприємства / Н. В. Проскурніна, А. В. Маліка // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 356–359.
Abstract: Багато сучасних організацій приділяють досить багато ува- ги процесу розвитку експортного потенціалу, ця проблематика у наш час перетворилася на один з найбільш динамічних напрямків наукових досліджень. При цьому спектр досліджень постійно розширюється, охоплюючи як категоріально-понятійний апарат, так і методико-прикладні аспекти розробки та реалізації стратегій розвитку експортного потенціалу підприємства. Структура процесу управління розвитком експортного по- тенціалу підприємства складається з послідовних етапів, кожний з яких може існувати як в автономному, так і в системному режимах.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22657
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурнина_Малика.pdf323,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.