Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22658
Название: Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємства
Авторы: Проскурніна Н. В.
Малигіна Є. Ю.
Ключевые слова: маркетинг
стратегія
управління
методи маркетингу
Дата публикации: 2019
Издательство: ФОП Лібуркіна Л. М.
Библиографическое описание: Проскурніна Н. В. Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємства / Н. В. Проскурніна, Є. Ю. Малигіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 360–364.
Краткий осмотр (реферат): Для того щоб сучасній компанії успішно функціонувати на міжнародних ринках, важливо не тільки виробити якісну продукцію, але й приділити увагу маркетинговим елементам просування та підтримки. Саме маркетингові методи управління дозволяють підприємству адаптуватися до швидкоплинних умов зміни міжнародної ринкової кон’юнктури, вступати у діалог зі споживачем, виявляючи приховані мотиви його поведінки, спрямовувати політику управління підприємством згідно з ринковими тенденціями.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22658
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурнина_Малыгина.pdf345,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.