Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22658
Назва: Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємства
Автори: Проскурніна Н. В.
Малигіна Є. Ю.
Теми: маркетинг
стратегія
управління
методи маркетингу
Дата публікації: 2019
Видавництво: ФОП Лібуркіна Л. М.
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємства / Н. В. Проскурніна, Є. Ю. Малигіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 360–364.
Короткий огляд (реферат): Для того щоб сучасній компанії успішно функціонувати на міжнародних ринках, важливо не тільки виробити якісну продукцію, але й приділити увагу маркетинговим елементам просування та підтримки. Саме маркетингові методи управління дозволяють підприємству адаптуватися до швидкоплинних умов зміни міжнародної ринкової кон’юнктури, вступати у діалог зі споживачем, виявляючи приховані мотиви його поведінки, спрямовувати політику управління підприємством згідно з ринковими тенденціями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22658
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проскурнина_Малыгина.pdf345,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.