Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22659
Название: Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економіки
Авторы: Проскурніна Н. В.
Грида М. О.
Ключевые слова: експортна діяльність
стратегія
інновації
управління
Дата публикации: 2019
Издательство: ФОП Лібуркіна Л. М.
Библиографическое описание: Проскурніна Н. В. Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економіки / Н. В. Проскурніна, М. О. Грида // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 349–351.
Краткий осмотр (реферат): Стратегічна роль здійснення експортної діяльності підприємства у сучасних умовах господарювання виявляється у тому, що це є додаткове джерело отримання прибутку, яке сприяє збільшенню фінансового стану підприємства. Оскільки експортний потенціал відрізняється залежно від розмірів і видів економічної діяльності підприємств, формування стратегічних засад управління ним набуває актуального значення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22659
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурнина_Грида.pdf322,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.