Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22660
Title: Використання маркетингового аналізу в експортній діяльності підприємства
Authors: Проскурніна Н. В.
Макарова Д. С.
Keywords: експортна діяльність підприємтсва
маркетинговий аналіз
управління
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Лібуркіна Л. М.
Citation: Проскурніна Н. В. Використання маркетингового аналізу в експортній діяльності підприємства / Н. В. Проскурніна, Д. С. Макарова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матер. міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 352–355.
Abstract: Як свідчить світовий досвід економічної діяльності, жодне підприємство при плануванні своєї діяльності на довготривалу перспективу не може розраховувати на стабільність ринкової ситуації, а тому змушене постійно адаптуватися до постійних змін зовнішнього середовища, пристосовувати свої внутрішні можливості до зовнішніх умов. Своєю чергою, ці обставини обґрунтовують зростаючу потребу в достовірній і, головне, своєчасній інформації про розвиток бізнес-оточення підприємства, ефектив- ним засобом отримання якої є, власне, маркетингові дослідження.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22660
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурнина_Макарова.pdf321,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.