Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22665
Название: Особливості формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку
Авторы: Лоцкіна Д. А.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
підприємство
міжнародна діяльність
зовнішній ринок
Дата публикации: 2019
Издательство: ФОП Лібуркіна Л. М.
Библиографическое описание: Лоцкіна Д. А. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку / Д. А. Лоцкіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : електрон. додаток до матеріалів міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С.330–334.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто етапи формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку, визначено особливості кожного етапу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22665
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лоцкина.pdf558,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.