Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22665
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛоцкіна Д. А.-
dc.date.accessioned2020-02-14T08:04:01Z-
dc.date.available2020-02-14T08:04:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛоцкіна Д. А. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку / Д. А. Лоцкіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : електрон. додаток до матеріалів міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С.330–334.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22665-
dc.description.abstractРозглянуто етапи формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку, визначено особливості кожного етапу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Лібуркіна Л. М.ru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectміжнародна діяльністьru_RU
dc.subjectзовнішній ринокru_RU
dc.titleОсобливості формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринкуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лоцкина.pdf558,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.