Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22665
Title: Особливості формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку
Authors: Лоцкіна Д. А.
Keywords: маркетингова стратегія
підприємство
міжнародна діяльність
зовнішній ринок
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Лібуркіна Л. М.
Citation: Лоцкіна Д. А. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку / Д. А. Лоцкіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : електрон. додаток до матеріалів міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С.330–334.
Abstract: Розглянуто етапи формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку, визначено особливості кожного етапу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22665
Appears in Collections:Статті студентів (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лоцкина.pdf558,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.