Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22820
Название: Інноваційний підхід до організації продажів на основі усвідомленого споживання
Авторы: Івашура А. А.
Борисенко О. М.
Ключевые слова: еколого-економічний розвиток
екоінновації
конкурентоспроможність
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Івашура А. А. Інноваційний підхід до організації продажів на основі усвідомленого споживання / А. А. Івашура, О. М. Борисенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. науково-практ. інтернет-конф., 14 лист. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. - С. 174-178.
Краткий осмотр (реферат): В основі еколого-економічного шляху розвитку лежить цілеспрямований та безперервний процес пошуку, підготовки та реалізації екоінновацій, що дозволяють підвищити екоефективність виробничої діяльності, збільшити ступінь екозадоволеності всебічних потреб суспільства. Основне місце в екорозвитку відводиться екоінноваторам, які є джерелом конкурентних переваг сучасних підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22820
Располагается в коллекциях:Статті (ЗСЖіБЖ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.