Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22820
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІвашура А. А.-
dc.contributor.authorБорисенко О. М.-
dc.date.accessioned2020-05-09T07:37:41Z-
dc.date.available2020-05-09T07:37:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІвашура А. А. Інноваційний підхід до організації продажів на основі усвідомленого споживання / А. А. Івашура, О. М. Борисенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. науково-практ. інтернет-конф., 14 лист. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. - С. 174-178.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22820-
dc.description.abstractВ основі еколого-економічного шляху розвитку лежить цілеспрямований та безперервний процес пошуку, підготовки та реалізації екоінновацій, що дозволяють підвищити екоефективність виробничої діяльності, збільшити ступінь екозадоволеності всебічних потреб суспільства. Основне місце в екорозвитку відводиться екоінноваторам, які є джерелом конкурентних переваг сучасних підприємств.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectеколого-економічний розвитокru_RU
dc.subjectекоінноваціїru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.titleІнноваційний підхід до організації продажів на основі усвідомленого споживанняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ЗСЖіБЖ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.