Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22820
Назва: Інноваційний підхід до організації продажів на основі усвідомленого споживання
Автори: Івашура А. А.
Борисенко О. М.
Теми: еколого-економічний розвиток
екоінновації
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Івашура А. А. Інноваційний підхід до організації продажів на основі усвідомленого споживання / А. А. Івашура, О. М. Борисенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. науково-практ. інтернет-конф., 14 лист. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. - С. 174-178.
Короткий огляд (реферат): В основі еколого-економічного шляху розвитку лежить цілеспрямований та безперервний процес пошуку, підготовки та реалізації екоінновацій, що дозволяють підвищити екоефективність виробничої діяльності, збільшити ступінь екозадоволеності всебічних потреб суспільства. Основне місце в екорозвитку відводиться екоінноваторам, які є джерелом конкурентних переваг сучасних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22820
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.