Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22852
Назва: Напрями удосконалення іміджу викладача закладу вищої освіти
Автори: Лугова В. М.
Чумак Г. М.
Теми: імідж
педагогічний імідж
професійний імідж викладача
педагогічна майстерність
етичний кодекс
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Лугова В. М. Напрями удосконалення іміджу викладача закладу вищої освіти [Текст] / В. М. Лугова, Г. М. Чумак // Молодий вчений. – 2020. – №3. – С. 399–404.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню сучасних підходів до визначення сутності професійного іміджу викладача та напрямів його удосконалення у закладах вищої освіти. Розкрито сутність поняття професійний імідж викладача. Досліджено підходи вітчизняних та зарубіжних вчених до визначення складових іміджу викладача. Обґрунтовано складники професійного іміджу викладача, якими є зовнішній (габітарний), репутаційний, компетентнісний, комунікаційний, особистісний. Визначено вимоги студентів до складових іміджу педагогічних працівників за допомогою анкетування. Визначено критичні точки удосконалення іміджу, якими є професійна майстерність викладача, етична академічна поведінка та комунікативні навички. Це вимагає продовження роботи у даному напрямку, яка полягає у розробці удосконаленого проекту Кодексу професійної етики та організаційної культури працівників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22852
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чумак Г., Лугова В._стаття_3'2020.pdf370 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.