Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22885
Назва: Digital product: the essence of the concept and scopes
Автори: Pypenko I. S.
Теми: digital economy
product
digital product
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Pypenko I. S. Digital product: the essence of the concept and scopes / I. S. Pypenko // International Journal of Education and Science. – 2019. – Vol. 2. No. 4. – P. 56. - doi:10.26697/ijes.2019.4.41 (20.12.2019).
Короткий огляд (реферат): The essence of the concept of digital product, its scopeі was substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22885
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pypenko_IJES_2019-2-4_56 (1).pdf675,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.