Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22928
Title: Визначення ефективності імплементації концепції неперервної математичної підготовки в процес навчання майбутніх фахівців в галузі економіки і менеджменту
Authors: Лебедєва І. Л.
Норік Л. О.
Keywords: компетентнісний підхід
STEM-технологія
неперервна математична підготовка
наукова стаття як творче завдання
рівень застосування математичного апарату
Issue Date: 2020
Citation: Лебедєва І. Л. Визначення ефективності імплементації концепції неперервної математичної підготовки в процес навчання майбутніх фахівців в галузі економіки і менеджменту / І. Л. Лебедєва, Л. О. Норік // Фізико-математична освіта. - 2020. – Вип. 1(23). - С. 65-70.
Abstract: Основою сучасної освітньої парадигми є математизація суспільних наук як складова концепції неперервної математичної підготовки фахівців. В ХНЕУ ім. С. Кузнеця одним із методів формування у студентів здібностей до використання математичного апарата в ході розв’язання завдань економічного спрямування є залучення їх до підготовки творчого завдання у вигляді наукової статті. Стаття присвячена визначенню відповідності між теоретичними знаннями щодо можливостей застосування математичних методів у ході дослідження студентами економічних процесів та явищ, і тим, в якій мірі вони використовують ці знання під час проведення наукових досліджень в межах дисциплін, що відповідають їх фаховим спрямуванням. Опрацьовано статті студентів за 2015 – 2017 роки, що були надруковані у одному з наукових видань ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Для оцінювання рівня використання математичного апарату було сформульовано певні критерії і відповідність статті кожному з цих критеріїв оцінено за п’ятибальною шкало. Для визначення того, чи є значущою різниця між середніми балами, що отримали роботи студентів різних років навчання, застосовано статистичний t-критерій Стьюдента. Аналіз статей студентів вказує на необхідність посилення міждисциплінарних зв’язків в процесі навчання. Розроблення інтегрованих робочих програм може стати ланцюгом між навчальними дисциплінами та забезпечити побудову цілісної системи навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22928
Appears in Collections:Статті (ВМЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_1-23-Lebedeva-Norik_FMO.pdf963,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.