Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22952
Название: Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесу
Авторы: Ларіна К. В.
Ключевые слова: комунікації
мотиви та завдання присутності в соціальних мережах
рейтинг соціальних мереж
соціальні мережі
Фейсбук
Інстаграм
маркетинг в соціальних мережах
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Ларіна К. В. Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесу / К. В. Ларіна // Сучасні проблеми управління підприємства: теорія та практика – матеріали міжнар. науково-практ. конф., 3-4 бер. 2020 р. - Харків–Торунь. – Х: ФОП Панов А.М., 2020. – С. 142-144.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито значущість та переваги соціальних мереж в контексті просування бізнесу. Розглянуто завдання присутності компаній в соціальних мережах. Наведено результати досліджень поведінки користувачів та їх мотиви присутності в соціальних мережах. Представлено рейтинг популярності різних соціальних мереж в Україні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22952
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.