Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22958
Назва: Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Рожко В. І.
Теми: інформаційні процеси
маркетинг
маркетингове дослідження
підприємство
інформаційних технологій управління
засоби автоматизації функцій управління
електронної комунікації
маркетингові рішення
дослідження ринку та попиту
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. В. І. Рожко. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 10 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22958
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-РПНД-Рожко В.І.-Суч інф техн в наук та маркет дослідж.pdf594,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.